Hösten är här!

Nu har jag bara drygt två veckor kvar på Östgötateatern och föreställningen "Allt om min mamma". Vi spelar sista föreställningen 10/10.
Det har varit en spännande tid och jag har lärt känna så många trevliga personer! Att få spela Huma Rojo är såå kul!
Sommaren gick fort! Eter filmandet, så var jag hemma och fixade. Mitt hem längtar efter mig, så jag tänker inte jobba hemifrån mer detta år! Tänker nu resa, inspireras och äntligen ta tag i men dröm - att skriva. En historia pockar på. Den kom till mig i vintras när jag var på klostret i Italien. Under promenader längs havet. Nu ska jag göra ett försök!
I mitten av oktober åker jag till London. Sen flyger jag vidare till Burgas för att se hur Svarta Havet tar emot mig i höstvädret. Det annars stökiga, vilda Sunny Beach kan nog vara mysigt nu! Och kvällarna kommer jag definitivt finnas på min favoritkrog Djannys!
Väl hemma igen i slutet på oktober, så ska jag vara hemma en vecka med Selma - hon ska kastreras. Känner mig nervös över operationen o tänker "herregud, vad gör jag med min lilla älskling"? Men veterinären har sagt att detta är det bästa, så jag får väl tro på det.
I november ska jag skriva! Har några föredrag tillsammans med Ewa Persson, vilket ska bli väldigt kul!
Förhoppningsvis hinner jag blogga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0