Sista dagarna i Norrköping...

För denna gång, kanske ska tilläggas!
Jag kommer att sakna kamraterna, ensemblen o alla som jobbat med föreställningen!
Jag kommer nog inte att sakna min lägenhet...haha. Lite för lyhört, stökigt...men stor o fin!
Idag skiner solen och Selma o jag har varit ute i parken!


Vackert när Matteus kyrkan tornar upp sig i parken! Selma får chans
att springa omkring och träffa andra hundar...innan långa timmar i logen!

Snart ska vi sätta oss i bilen och åka till Linköping där kvällens föreställning är!
Nu har jag tre dagar på mig att ta farväl av min roll - Huma Rojo!



Divan Huma Rojo



Tog ett foto med mobilen...i logen. På väg in till Agrado.

Kommentarer
Postat av: mli

Du är awesome!

2010-01-13 @ 20:04:58
Postat av: Carina Lidbom

Tack mli!

2010-01-21 @ 20:09:29
URL: http://carinalidbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0