Tiden går...

Turnén är över och jag har gått direkt in i nytt projekt, utan vila. Hmmm, som om det är nå't nytt! Repeterar "Allt om min mamma" på Östgötateatern, i rollen som Huma Rojo. Premiär 2/5.
Så från tisdag till lördag varje vecka, bor o arbetar jag i Norrköping! Ny stad att känna!
I juni kommer jag att filma! Dolores Tystnad blir av!
Ok, det är mitt jobbinfo!

På personliga planet så känner jag mig rätt så trött. I onsdags höll jag föredrag för Hjärt- o Lungfonden, och hör mig själv säga att man ska följa sitt hjärta, magkänsla vad anbelangar jobb, relationer...etc ja, det mesta. På väg till Norrköping sen, så tänkte jag på detta. Har nämligen fått erbjudanden för hösten. Läser ett roligt manus och är på väg att ringa o säga "ja"! Men så dyker andra saker upp i mitt huvud...sa dom turné? Hur många föreställningar i veckan??  Plötsligt när jag mediterar o tänker över detta o frågar mig själv - vad vill jag egntligen göra? Det första som dyker upp: Skriva! Arbeta hemifrån! Inte flänga runt i geografin! Jahaja... så nu får jag ta itu med detta! 
Och leva som jag lär...vad var det nu jag sa där på scenen: "Kan du svara på följande tre frågor, så mår din själ bra: Vem är jag? Vad vill jag? Var är jag på väg?"
Dax att tänka efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0