Dolores Tystnad...snart slut på filminspelningen!

Vi har två dagar kvar! Tröttheten smyger på.... veckan som gick hade jobbiga scener, mentalt och fysiskt. Jag känner mig skör.
Det underliga med detta arbete är att man kommer varandra så nära, och sen när det är slut så ses man inte mer! På ett tag...eller aldrig. Nu vet vi ju att vi skådespelare o regissör kommer att ses när filmen är klar...och jag vet att jag kommer tillbaka till Grimmestorp, och alla underbara människor där! Men teamet bakom...Henrik, Tobias, Alex, Pierre, Jonas...vet jag inte...snyft snyft.
Men annars så drabbas jag nästan aldrig av separationsångest. Vanan kanske? Att såhär är det för en frilansare... och att det passar mig.
På tisdag när sista scenerna har tagits, ska vi ha slutfest hos Maria Alloh, som samtidigt har vernissage. Vill vill vill ha ett konstverk av henne hemma hos mig!!


Några alster av Maria Alloh


Fando - Kungen av Grimmestorp! (Katten Carl-Gustaf, syns bakom)


Två roller i filmen - Grimmestorp och en Fleetwood!


Alloh överraskade mig med Limousine(!)+skumpa från Grimmestorp till tåget
i Skövde! Ulle körde och Carl-Roger, Bengt och Mariana följde oxå med! Dom är
så goa så jag får ont i bröstet!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hej carina, du är verkligen cool. jag ska bli som dig när jag är 50. eller redan nu.

2009-07-02 @ 22:17:08
Postat av: Hej Isabelle! Tack för dom orden! Det värmde!

2009-07-04 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0