Snart Premiär!

Igår hade vi vårt första genomdrag med "kostym"! Erkänner att jag var och är en aning irriterad på min klädsel... och funderar på detta med kommunikation! Om nu två parter har talat med varandra, utbytt synpunkter och sen sagt sin mening - så tror man att nu är det klart! MEN så är det inte! Så, jag får väl se min del i det hela och inse att jag kanske inte är så tydlig som jag trodde...kontra den andra personen som jag tycker lever i sin egen bubbla och inte lyssnat. Ibland förlorar man respekt för personer, och det är väl bara att erkänna att "alla kan väl inte älska all här i världen..."...som låten går.
Annars är kamraterna ljuvliga! Ensemblen fantastisk och Tea en väldigt bra regissör ...(vill jobba med dig igen)! Tror att detta kommer att bli en superbra föreställning! Ju mer tiden och repetitionerna går, ser jag lagren av insikter som Almodóvar ger oss. Jag är glad att få vara med och jag älskar min roll!
Idag ska vi prova BÅDE kostym och mask! Robin - Huma IS a bitch;-)
Ska försöka ta lite foton och lägga upp!

Ser också fram emot helgen då jag får träffa Nelle, Lasse... och Herman som kommer och hälsar på från Kapstaden!

Kommentarer
Postat av: Gunnel Hemmel

Premiär ikväll!

Tänker på dig!

Tyvärr kommer jag inte att kunna se föreställningen, men ser framemot att få se bilder av dig i din kostymering.

Jöösses ja....

Kram

Gunnel

2009-05-02 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0