Tillbaka till Göteborg!

Veckan i Bulgary var skööön! Mellan 28-30 grader varje dag, sol, blå himmel. God mat (o nyttig), gott vin (nyttigt oxå tror jag)! En god Kavarma, shopska-sallad, lavash...mmm.
Och nu är jag tillbaka i Götet o repar. Det går framåt...idag hade jag kostymprov också. Klämde in mig i en korsett och bestämde...näää. Marianne slet fram andra alternativ o till slut kände jag mig nöjd.
Jag fryser. Är trött. I lägenheten är det varmt o skönt...tack o lov.
Idag har jag köpt en vacker oljemålning! Tror att den kommer att passa i mitt arbetsrum! Färgglad, rörelse...2 saxofoner. Konstnären är en Israel...kom inte ihåg vad han heter. Ett trevligt möte med dom alla (3 st) i Nordstan! Oväntat. Jag var egentligen på väg att köpa mat...
Nu myser jag i lägenheten. Pernilla hade gjort så fint innan jag kom hit! Selma o jag ska vara här en månad i sträck nu.


Svarta Havet. Nessebar i bakgrunden.


Shopska sallad


Kavarma (på eld)!


Här sitter konstnärer på rad.....


...och du kan beställa ett porträtt av dig själv t ex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0