Nu har jag semester!

Vi har 2 veckors ledighet från repetitionerna! Jag åker ner till Sunny Beach i Bulgarien och softar en vecka! Fick ett mail att det var ca +30 därnere!
I helgen när jag kom hem fr Göteborg, så åkte jag direkt till Nynäshamn, Utsikten Meeting för ett föredragsjobb för Optiserve/Klarsynt! Jag plockade upp Ewa Persson på centralen och körde dit. Det var egentligen meningen att Ewa o jag skulle jobba på kvällen o äta en lugn middag...men så blev det inte. Optikerna o co hade avslutningsmiddag med schlagerkväll o annat, och Anders Åhrlin såg till att Ewa och jag fick en 3-rätters med underhållning! Christer Björkman höll i kvällen...Sonja Aldén sjöng och stämningen var hög! Men nu var det ju så att jag skulle jobba på förmiddagen, så strax efter 23-tiden så tackade Ewa o jag för oss och gick till våra rum för att försöka tillskansa oss lite skönhetssömn. Vi hade istället det där mötet kl.7 på morgonen!
Föredraget gick väldigt bra! Lokalen var överfull! Många fick stå eller sitta i trappan.
Efteråt skjutsade jag Ewa till centralen och åkte sen hem till mamma o Selma som väntade hemma hos mig! Vi åt middag och tyckte att vi skulle öppna en flaska champagne...!
På måndagen åkte jag med Selma till Jennifer på Salong Europa, i Uppsala, för klippning! Hon blir alltid sååå fin!
Nu stänger jag av mobilen! Kollar ingen mail...o bloggar inte på en vecka! SEMEESTER!


Selma före....


...o efter...! Nyklippt!



Sunny Bitch;-) Vi ses om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du får alldeles för lite kommentarer Carina :D



"Sunes mamma" ja...det är nog många som förknippar dig med den rollen. Jag och pappa såg "Sunes jul" de två senaste jularna. Då kommer man i rätt stämmning.



Den gamla goda tiden, japp...

2008-09-27 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0