Vendredi à Nice

25/7-08
Dagarna går fort...jag börjar mor'narna med en powerwalk på 50-60 min.sen tar jag ett dopp i havet...härligt! Sen frukost på altanen, alla fyra.
Idag ska jag ta det lugnt...läsa, vila, sola lite. Naturligtvis en promenad på eftermiddagen. Idag har vi inga "program"...däremot imorgon ska vi till Mougins på lunch o på söndag också lunch till vänner.
Vi har haft ca +30 varje dag, vilket fått oss att söka skuggan... Igår satt mamma o jag på Castel Plage vid vattnet och tog en kall öl efter en långpromenad...där pyser dom ut fukt över gästerna, som på frukt-o grönsaksavdelningen i vissa Ica-butiker. Jo man känner sig fräschare liksom....

Jag på Castel Plage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0