Jobb

Jaha, snart är det dax igen att spela "Otroligt Het"! Det blir Grebbestad. Nu har vi spelat i 1 1/2 år!! Sista föreställningen blir 2/8. Hoppas vädret håller...det är utomhus...nypremiär 16/7. (kolla www.2Entertain.com om nån är intresserad) Jag är lite småirriterad på Tanumstrand där vi ska bo, eftersom dom absolut inte tar emot hundar, så min lilla Selma måste jag lämna bort! Som tur är får hon vara hos Marita! Så därför blir det första o sista gången jag spelar i Grebbestad... nää, inget hotell, pensionat tar emot hundar där!!
Just nu är jag trött, lite sliten efter allt. Känner att jag inte får vara hemma tillräckligt ofta. Var dessutom på Gröna Lund igår med Tilde och Hanna (9 o 10 år), Emelie och Ida (13 år). Det spöregnade, men det hindrade inte dom att åka berg-o-dalbana 10 ggr och slänggunga, bläckfisk etc!! Jag däremot kurade inne på restauranten, och gjorde små ansatser att torka dom i toa-blåsen då o då! Sen var det middag hemma hos mig. Då hade vi blivit 7 st.!

Idag har alla gett sig iväg och jag har ägnat eftermiddagen till städning o diskning OCH träningspass! Jojo...nu tänkte jag komma i form! Kondition och styrka! Återkommer om detta! Nu ska jag ner till Tove på ett glas vin! haha...



Tilde o Hanna har ätit sockervadd!


Selma får inte följa med till Grebbestad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0