Grebbestad...igen

Vi har haft tur med vädret varje dag...och idag hoppas jag verkligen att regnet försvinner eftersom gänget från Grimmestorp kommer! Solen skiner just nu, men rätt va de' e' kommer en regnskur...
Lite rastlös blir jag på dagtid här...tills nästa gång måste jag nog organisera mig på nå't sätt... att göra ingenting e svårt. Lite turnéångest kryper på. Ikväll efter föreställningen åker jag med teknikerna till Göteborg o tar morgontåget till Stockholm, så jag e hemma i tid. Det går bara ett direkttåg per dag till Stockholm fr Grebbestad o då kommer man hem på kvällen.
Maria Benterud kom igår o tittade på föreställningen m sin nye... jaa, det kändes rätt med honom. Vi bestämde att jag i höst ska hälsa på dom i Oslo.
Träffade Carl-Oscar o Alex, 2 av killarna i bandet King Obama, som just kommit ut med en ny CD "Stay Alive"...som jag fick! Ska lyssna när jag kommer hem...
Nu ska jag ta en promenad, låta maten sjunka....åt lunch på Dockside, wasabi-marinerad lax m nudelsallad.

Jag har pratat med Peter Karlsson, hotelldirekören här, om att ändra bestämmelserna ang. hund på hotellet, och han lovade att tänka över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0