Grebbestad!

Visst ska jag tillbaka till Grebbestad! Vi hade nypremiär igår på Otroligt Het...o det blev stående ovationer! Vi hade såå kul på scenen oxå! Festen efteråt var på Tanumstrand - skaldjur o vitt vin! Gott! Hade Bert Karlsson till bordet...han har lovat att hitta en man till mig...hohoho!
Vädret är som det ska vara när den svenska sommaren är som bäst!
Igår på lunchen så satt Annika och jag på Dockside, åt räkmacka resp kycklingsallad. Innan hade vi promenerat lite längs havet o Annika funderade starkt på att köpa ett hus här...hm. Såg hos mäklaren ett fint för 18 mille.... Kanske bäst att hyra va'!
Det har varit div intervjuer varje dag. Just idag P4 som sände fr bryggan i Grebbestad. Efteråt åt Mimmi o jag lunch i solen...en fantastiskt god fisksoppa! Nu är det snart dax att åka till Charlottenlund o spela!
Jo, idag har jag klippt mig! Frisören hette Antonio. Muy bien!

Saknar Selma....ringde Marita igår o frågade hur dom hade det. Undrar om Selma saknar mig...? Hmm...



Såhär glad är jag att va' i Grebbestad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0