Sista dagarna med Otroligt Het...

Svårt att förstå...att vi efter 1 1/2 år med Otroligt Het, nu ska korsa målsnöret! (Premiären var feb.-07)Det blir lördag 2/8 som blir den sista - om vi inte regnar bort!?
Vi är i Grebbestad o dagarna har varit sååå vackra! Även idag, fredag, lyser solen från blå himmel. Enligt smhi ska ett regnväder komma ikväll o stanna hela helgen. Vi får se. Dilemmat med utomhusteater.
Men men, jag kan erkänna att jag ändå längtar hem. Kanske för att jag nästan aldrig är hemma. Fr o m måndag är jag iallafall i Gurra, o då blir det väl tvättning, städning, fixa etc...åker till Grimmestorp i slutet av nästa vecka! Är sen ledig o hemma en knapp vecka innan jag börjar repa på Lorensbergsteatern -"Kuta o Kör".
Såå...jag hoppas på några härliga stunder hemma, på altanen, långpromenader med Selma, ett glas rosé på Glashuset...mm.

            
Bohus-kust                               På promenad fr hotellet

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vilka härliga bilder du tar :) ser helt underbart ut!

2008-08-02 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0