Musik när jag är hemma....

När jag läser in repliker, så har jag tyst omkring mig, men när jag skriver, läser, lagar mat, bloggar, surfar.... ja, då vill jag oftast ha bra bakgrundsmusik. Bra, inte störande. Kan tipsa om en internet-radio-kanal:
www.luckysevenradio.com
favorit just nu: "solo piano" och... "roots reggae"(must be my roots)!


Lite fest eller så?  Gå in på:
www.cocoradio.com (pure chilling lifestyle, reggae and dancehall) välj!

www.hotmixradio.fr kanal från Paris/Frankrike, välj dance, rock eller 80-90-tal....

www.orsradio.com  -downtempo, relax, slow...whatever.

andra kanaler:
www.lolliradio.net/happy/   (italiensk)

www.1Club.fm  ...gå in på det du vill lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0