Puh....

Lördagens föreställning i Grebbestad höll på att regna bort! Jaa, den gjorde det... men vi genomförde den. Vårt "för-band" blev Bert Karlsson, som spontant gick upp på scenen o drog några fräckisar! Värmde upp publiken. Just innan vi skulle börja halkade jag o drattade rejält på ändan... kunde ha gått illa, men vi la' ut mattor på scenen så det inte skulle hända igen! Usch, tänk om Annika skulle ramla! Gravid o allt... gud va' vi har skrattat åt hennes "nya kropp", som hon fått sydd till sig så inte baby-magen ska synas. Nu är hon jämn-tjock!

Efter föreställningen träffade jag "Grimmestorps-gänget". Dom underhöll mig med champagne o vin tills alla tekniker var färdiga med rivningen och jag kunde åka med Robin till Göteborg. Det ösregnade hela tiden! Vi kom fram strax före 02.00 till Gbg, där jag tog in på Elite Plaza medan Robin for vidare till Halmstad. Jag sov till 7, åt frukost o promenerade i regnet till tåget...var i Stockholm 11.48! Sol, blå himmel, varmt o skönt!
Nu har jag tvättat för att packa om.... imorgon så.... (fortsättning följer)


Tanumstrand. Vy från min balkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0