Till Falkenberg!

Söndag. Sol. Ledig dag!
Selma o jag tog tåget till Falkenberg för att hälsa på Annika m familj.
Familjen består JUST NU av Carro, Carl-Gustav, Alex, Tomas (som var förkyld idag o låg till sängs....eftersom han är man, innebär det dödssjuk..;-)) och Annika + James (stor katt) och Kurre (normalstor katt). Senare i höst kommer Annikas mage att bli ytterligare en familjemedlem.
Först så häpnade jag över huset! Nu har dom byggt o byggt om, renoverat o fixat...My God sicket hus! Två stycken förresten. Ett med torn. Jag har ju hört talas om "Tomas Torn", o nu såhär i efterhand så kan man inte bli annat än avis. Allt är snyggt! Huset e snyggt, dom e snygga, katterna t o m e snygga.....tur jag hade Selma med mig som oxå e snygg! Det var längesen hon blev såå mycket klappad! Tror att hon o Alex hittade varann!
Vi åt en fantastisk lunch...som tur var erkände Annika att den var inköpt hos Laxbutiken. Hon hade också köpt 2 stora bitar spenatpaj till mig att ta med "hem" till Göteborg. Vet inte om hon tycker jag är för smal eller nå't....men snällt var det iallafall. Jag ääälskar ju spenat (det kanske va' det?)!
Efter denna soliga, perfekta dag, så skjutsade Annika hem oss. Vi åkte nästan rätt på en gång...jag visade vägen...
Tack Familjen Andersson!

Selma o Annika (husmor bjuder på kaffe efter maten)


Kurre i tidningsstället...bästa platsen när Selma hälsar på!



Selma o Alex (som är såå himla go' så att jag egentligen vill krama om honom, men då blir väl stackarn generad, så jag lät bli)!


"Agent Kurre" - Hör allt, ser allt, men...never been seen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0