Lunch i Fjällbacka

2/8
Imorse spöregnade det! Vår sista dag här....sista föreställningen! Neeej!
Jag hoppade över min powerwalk, åt tidig frukost o stängde in mig på hotellrummet för att läsa, skriva...svara på mail. Rastlösheten kom krypande. Jag ville inte ringa till Tove (som kom igår med Per för 2 dagars vila o romantik)...tänkte att det är bättre att hon hör av sig.
Men jag blev räddad från min rastlöshet och vädersoro av Vicky! Hon ringde och föreslog lunch i Fjällbacka, på Bryggan! Jaaa! Vi åkte dit och åt en "räklåda" var! Gott! Vicky bjöd! Och när vi sen sitter och dricker kaffe hos Solan (kompis till Vicky) med vacker utsikt över vattnet....ser jag himlen bli blå i horisonten. Det kommer att bli vackert ikväll!
Det blev en riktigt trevlig dag! Tack vare Vicky!

Efter föreställningen ikväll blir det skumpa bakom secenen, sen bbq/fest på bryggan här på Tanumstrand.
Ska försöka komma ihåg att ta bilder.

Vicky




Räklåda på Bryggan


Kommentarer
Postat av: Järnladyn

Räklådan ser läcker ut!

Och Fjällbacka bara måste jag besöka nån gång. Det närmaste jag kommit är genom att läsa ett par deckare av Camilla Läckberg. ;)

2008-08-05 @ 17:26:29
URL: http://jarnladyn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0