Grimmestorp

Jag har varit i Härja socken, Tidaholms kommun...på Grimmestorp! Vilket härligt ställe! Vi (Carl-Roger och Lasse som äger Grimmestorp) har bestämt oss för att ha ett samarbete vad anbelangar kurser, konferenser, föredrag.
I helgen hade vi en fantastiskt kul kräftskiva med ca 20 personer. Vi satt i ena flygeln, med tänd brasa och ett dignande bord!
Vill ni se hur Grimmestorp ser ut!? Varsågoda:
Interiör


Herrgården



Interiör


Selma i Gustav III:s säng (där vi sov)


Matsalen


Carl-Roger Boman - konstnär och ägare av Grimmestorp (Fando syns också, en leonberger)



Interiör



En av dom vackra sängarna

Kommentarer
Postat av: Annika Lidberg Tidaholm.

Hej Carina!! Tack för trevligt sällskap på kräftskivan.Kul att läsa om dig, och att du visar upp Grimmestorp på din hemsida. Hörde av Calle att du skulle kommit den 11 okt, om du inte hade haft rep. Jag och min ackompanjatör Ingmar ska bidra' med sång och gitarrspel när Grimmestorp blir naturreservat. Lycka till med repetitioner, hoppas på att kunna komma å titta när ni kör igång. Ha dä, så kanske vi hörs och ses nå'n gång.

/Annika Lidberg Tidaholm. Ps Jag har lite kort från kräftskivan om du är intresserad.

2008-09-15 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0