Varmt varmt...och VM har börjat!

Det märks, naturligtvis, att VM börjat! Barerna här lockar med flatscreen och billig öl! Ja, ölen är ju redan billig..typ 10kr för en stor stark, så med Happy Hour som lockar med 2 for 1, blir det myyycket öl.
Tänkte att jag skulle va' med ute! Ta en öl, känna stämningen osv...men näää, det blir för mycket. Jag hamnar antingen på Djanny eller så hemma! Trivs utomordentligt i lägenheten!
Idag tog jag en promenad i hettan! +30 och det kändes. Men då har man sina pit-stop! Så jag tog några bilder...
Hängmattor! Härligt!
Roliga barstolar! Gungor... detta som kallas "barhäng"? Skön musik här!
DJ på stranden...mycket Raggae! Trevlig personal också!
En av otaliga lunchrestauranter på stranden...
"Alibi" heter min lilla oas o favvobar på stranden. Skönt att sitta o läsa,
tänka, se på folk och dricka kylt vitt vin! Trevlig personal.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hallgren

Ser sjukt härligt ut:)

2010-06-14 @ 00:02:02
URL: http://fredrikhallgren.blogspot.com
Postat av: Lill guapa

Men så underbart!!! man vill ju bara sätta sig på ett plan å åka.

2010-06-19 @ 23:44:44
URL: http://blingblingladydiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0