Sista repveckan i Sundsvall!

Vi har varit i Sundsvall och repat på Södra Berget sen i måndags! Det går knackigt. Imorgon har vi första publikmötet och jag undrar om vi kommer att ta oss igenom föreställningen utan att bryta!? Hittills har vi aldrig gjort det... Det gäller farsen "Liket som visste för mycket" producerat av Dröse/Norberg. Vi ska runt i Sverige hela våren, så jag hoppas kunna blogga från olika ställen!
Utanför mitt hotellfönster är det vackert...men jag längtar hem. Hem till mitt och till Selma! Mamma kommer upp nästa vecka med henne, tack o lov! Tyvärr måste jag då byta rum...så då blir det ett litet rum med vy mot en vägg. Regler när man har hund....
Från mitt hotellfönster
Vy från mitt nuvarande hotellrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0