Vi repeterar "Allt om min mamma"...och jag trivs på Östgötateatern!

Vi har kommit till halvtid faktiskt! Fortfarande i repsal, vilket känns konstigt men vi är en tapper ensemble som försöker göra Almodóvar rättvisa! Vi svettas, suckar, skrattar och får utbrott...vad annars!? Och då menar jag som pivatpersoner...! Men vem har sagt att det ska va' lätt!? Konst är det man inte kan...för kunde man det - då vore det ju ingen konst!
Premiär 2/5...och jag är övertygad om att det blir en magnifik föreställning!


Koncentration...repetition.
Tea (regissören) ser ganska nöjd ut. Jesper i dräkt och keps...no comments.



Agrado växer fram...min lilla goding! (Jesper)



Oldoz (spelar nunnan) och Stina (mamman)



Jakob....spelar Esteban.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0