Solen skiner...

Dagarna går, repetitionerna går framåt...tack o lov! Känns härligt att ha ett jobb där man skrattar varje dag! Ändock längtar man ut då o då. Solen har visat sig varje dag sen jag kom till Göteborg! Fullt med folk på uteserveringarna o det är nästan lite "utomlandskänsla". Vi däremot, är inne i vårt svarta hål och pusslar....
Men mor'narna är vackra! Selma o jag tar en långpromenad till teatern, likaså hem på kvällskvisten. Min stegräknare visar 11000-12000 steg per dag. Ok tycker jag.
Imorgon är det dax för fotografering. Bilder ska tas från föreställningen, så det blir första gången vi har full mundering på! Tror att jag är den som har flest ombyten...och är ganska så lättklädd temps en temps...

Några bilder från Selmas o min promenad hem:



Svamp på stubbe.



Moln på Gothia Tower


OBS att bajskorven ligger bakom till höger! (Heden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0