Äntligen helg!

Lördag! Idag hade vi genomdrag...ja, det gick sådär. Vi behöver dra hela pjäsen om o om igen nu...för att få in flödet, tighta etc. På fredag kommer första provpublik o det blir nog väldigt nyttigt!
MEN imorgon är vi leeediga!! Ahh va skönt att få sova! Ligga kvar i sängen...göra morgonkaffet o dröna. Läsa lite, lägga mig i soffan...ja jo gå långpromenad med Selma...men hon är oxå trött! Häromda'n satt hon och hade svårt att hålla ögonen öppna... så hon tappade balansen! Svajade i sittande ställning o "vaknade" med små ryck då o då. Önskade att jag haft videokameran med! Lilla tussen...imorrn får hon sova, vila, gosa....
Det är fortfarande varmt o fint väder. Folk på uteserveringarna. Ändå syns det på naturen att hösten är på ingång!
Bokmässan är slut imorrn. Kanske går jag dit, men att trängas med folk står inte högt på min lista just nu! Hade en snabbträff med Ewa Persson idag, som haft föredrag om Selma Lagerlöf där på mässan. Hmm, det är nog dax för ett besök på Mårbacka igen...snart!
Ikväll ska jag titta igenom materialet på "Dolores Tystnad". Sen ska jag be en bön att produktionspengar öser över projektet!



Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! Hittade den här bloggen av en slump. Du har en ruggigt charmig liten hund. Det verkar så mysigt med små lurviga saker, själva har vi haft en massa stora, stöddiga tjänstehundar (schäfer för det mesta)som man inte precis tar med sig i en väska. För närvarande hundlös.

2008-09-28 @ 18:41:51
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Fredriksson

Nu hitta jag ännu en blogg att läsa, kul!:) Fina bilder!

Fredriksson

2008-09-28 @ 20:21:52
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Zeb

Hej!



Jag råkade av misstag hamna på din blogg och upptäckte då att det ju är DU!

För mig är du mest förknippad med den fantastiska rollen som Sunes mamma i adventskalendern och filmen. Så jag ville bara skriva hur otroligt bra jag tycker du gör den rollen! Både du och Peter Haber är fantastiska!

Har du någon kontakt med "barnen", vad gör dom idag?



mvh Zeb

2008-09-29 @ 11:52:04
Postat av: Carina

Nej, jag har ingen kontakt med "barnen" idag! Gabriel (Håkan Bråkan) gör ju Svensson Svensson...o dom andra vet jag inte alls! Vi spelade in kalendern -92...så du fattar...long time!

2008-10-22 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0