Bröder hälsar på...

Premiären är gjord...det har gått jättebra! Nu spelar vi på och det är fantastiskt kul! Rolig, härlig ensemble ...dessutom har publiken jättekul! Underbart! 
I helgen fick jag påhälsning av två bröder med fruar! Efter lördagsföreställningen gick vi ut och drack champagne på Ritz. Stoffe verkade tröttast...hm...borde varit Ingela som ska nedkomma med liten knodd vilken dag som helst! Jag ska bli faster!
I söndags, på väg hem, blev jag förkyld och har försökt ta det lugnt dom senaste dagarna...


Stoffe och Ulrika (nyförlovade)lämnade Vega (1 år) hemma, 
och Ingela...kan nån fatta att hon e i 9:e månaden??



Vid det här laget hade alla övergått från champagne till öl o vin!


Lillebror.... Stoffe, som jag tycker ser ut mer o mer som "my name is Earl"  



Lillebror och lillebror....Christer o Stoffe


Kommentarer
Postat av: Fredriksson

Jag tycker du har ett kul namn på bloggen;) haha

Jag ska beställa biljetter att se denna fars. Kul kul....



Fredriksson

2008-10-28 @ 19:47:12
URL: http://filmbyran.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh så kul att få se några kusiner:)

Brukar titta in och läsa vad du har för dej.

Kram Marie

2008-11-21 @ 20:53:05
Postat av: Ulla

Hej Carina!

Kul att se "smågrabbarna". Men vad Christer är lik på Solla och Christopher en kopia av en ung Göran!!!

Kul att se att du hittar på mycket och att man kan hålla lite koll på dig. Ha det bra och hälsa de dina. Kram från Moster Ulla.

P.s min mobil är kvar och jag har mottagit dina historier,tack för dom, skickar någon till dig sen..

2009-04-03 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0